7

مثل سگ سردرد دارم.شاید با خودتان بگویید آیا سگ ها سردرد می شوند؟ باید عرض کنم که بله آنها هم مثل من سردرد می شوند.امروز صبح پدرم گفت برایم آب پرتقال بگیر گرفتم، خورد گفت دوباره بگیر، باز هم گرفتم، وقتی دید که باز هم گرفته ام گفت همینجور به آب پرتقال گیریتان ادامه بدهید و من سوالی که از ایشان دارم اینست که آیا مرا با آب میوه گیری اشتباه گرفته اید؟ آیا مر ا بیس چارساله کرده اید که برای شما آب میوه بگیرم؟ از هفت سال زور زدن هدفی نداشتید جز آب میوه گیری؟ آیا هیچ کسی نبود برای شما یک آب میوه گیری بخرد؟آیا من آب میوه گیرم؟آیا؟آیا؟ و از مخاطب خاص محترم هم دلخورم و نصیحتی که به شما عزیزان دارم اینست که بروید جق بزنید و دنبال مخاطب خاص داشتن نروید که خیلی بهتر است.اولن که آلت آدم همیشه در دسترس است و دومن هیچگاه خودش را برای شما چس نمی کند. فقط در زمان پریود شدن یک مقدار از خودش ادا درمی آورد که این هم چاره ای نیس باید تحمل کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
گربه تنها سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

بعدا میتوانید برای مخاطب خاص آب پرتقال بگیرید

کیرخراسب آبی توی مخاطب خاصی که معلوم نی کدوم گوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد