12

دو عدد دستمال کاغذی کوچک را خیس کرده ام و درون گوشم فرو کرده ام که بدون هرگونه مزاحمتی درس بخوانم و مدیونید اگر فکر کنید ذره ای صدا از اطراف می شنوم. و فردا امتحان دارم و مبانی تنظیم بودجه است و چیزی که درون کتاب نوشته است این است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی یکی از ارکان مهم برای تهیه ی لایحه ی بودجه است و مسئولین محترم اصلن هم به تخمشان نیست که چندین سال است این سازمان منحل شده است و هرچه الان حفظ می کنیم کلا به تخممان است و ای مسئولان خوب بیایید به جای اسلامی کردن کتاب ها آن ها را ویرایش کنید و اینقدر ضایع نباشید و امشب از ورای این دستمال کاغذی ها شنیدم که حیاتی در تلوزیون ملی می گفت که آغاز سال 2012 میلادی و ادامه بحران اقتصادی در اروپا و می خواستم بروم همانجا روی این همه وقاحتشان بالا بیاورم که جلوی خودم را گرفتم و گفتم برو درست را بخوان تا برای جامعه مفید باشی ای دانشجوی خوب. و دو روز است که هولدن کالفید درونم به شدت فعال شده است و همه چیز را به تخمش برگزار می کند و یک دفعه تصمیمات عجیب غریب می گیرد و الان قسمت انتقام گیری مغزم  فعال شده است و به شما نمی گویم که می خواهم چکار کنم تا شما به ذات خبیث من پی نبرید و رفته ام برای خودم وبلاگ ساخته ام تا در صورت ملی شدن عنترنت این همه استعدادهایم هدر نرود و آدرس آن این است: joqd.blogsky.com و هرکس که به اسم وبلاگم بخندد خر است. و در آخر بگذارید پیام اخلاقی بدهم و بروم.عاشِق بشوید آشَق نشوید. و این پیام اخلاقی را باز نمی کنم و درباره اش توضیح نمی دهم چون اند بی حیایی است.

نظرات 3 + ارسال نظر
عارف سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

یه رمز دارشم رد کردم
کرم درونم به رمز علاقه نشان میدهد

اون رمز دارو غیر از خودم هیشکی نمدونه
یه درددل با خودم بود که یادم نره یه چیزیو:دی

گربه تنها سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

اول از همه چرا بعد از چند پست اعلام کردی وبلاگ زدی؟
قبلا تو دفتر مینوشتی؟
و فرق عاشق با آشق چیه؟ ... دوست دارم بدونم

نه گربه جان
من قبل ازینکه وبلاگ بزنم
تو گوگل پلاس مینوشتم
هی از دوستام فوش خوردم که اینا رو یه جا جمع کنم
و من وبلاگ دار شدم:دی

عاشق که معنیشو میدونی
آ شق یعنی آقایی که شق کرده است با عرض معذرت:))

گربه تنها چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ

هااااا ... گرفتم
البته مال آقاهه را نه ... منظورم مطلب هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد