14

با تقسیم کردن صورتم به چهار قسمت مساوی متوجه شدم قسمت شمال شرقی سرم که روی پیشانی می شود الان درد می کند و فکر کنم توموری چیزی دارم که هر موقع حرص می کنم همین تکه درد می گیرد و بقیه ی قسمت های سرم به تخمشان است.بله، مغز من هم قسمتی دارد به نام تخم. و الان اینجا اوضاع جالبی داریم و یکی هی راه می رود و کاملا رندوم و جدی می گوید خدایا مرا ببخش و بیامرز. و الان یادم آمد که قدیمها وقتی می خواستیم لیریک یک آهنگی را بنویسیم هی نوار را داخل ضبط استپ می کردیم و هی می نوشتیم و الان که می خواهند اینترنت را ملی کنند دوباره به همان دوران باز خواهیم گشت و این خیلی برای انسان گشادی مثل من بد است. و شاید شما ندانید ولی بدانید و آگاه باشید که فرق است میان انسان پاره و انسان گشاد و انسان پاره می تواند بگوزد و انسان گشاد نمی تواند و آن را به صورت چس بیرون می فرستد چون از بس گشاد است گوز مورد نظر در همه جا پخش می شود. و نمی دانم چطور است که چن روزی است اتاقم به صورت خودجوش بوی چس می دهد و پس از تفکرات فراوان به این نتیجه رسیده ام که اتاقم سوراخ دارد و مرد همسایه هی تویش می چسد و این بود انشای من در مورد چس و گوز.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ

امیدوارم سالم و سلامت باشی ... اما اگر مدام سر درد داری حتما به دکتر مراجعه کن ... سلامتی شما آرزوی ماست ... حتی اگر با بو و صدا باشی

لطف عالی متعالی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد