25

هوای اینجا به شدت دو نفره است و نمی دانم چرا مخاطب خاص به این موضوع رسیدگی نمی کند و الان ما خانوادگی بیرون رفته بودیم و من داشتم می گفتم هوا خعلی دو نفره است که دیدیم هی پسرها دو تا دوتا دارند رد می شوند و به نتایج جالبی رسیدیم. و من با اینکه خودم چادری هستم هیچ رقمه نمی توانم خانم های چادری را درک کنم که پشت فرمان می نشینند و رانندگی هم می کنند و این کار خعلی سختی است و من واقعن می خواهم بدانم آیا اسلام به خطر می افتد؟ و من در حالت عادی همیشه چادرم به یک ور می رود خودم به یک ور شالم به یک ور و کیفم به وری دیگر و اصلن نمی توانم درکشان کنم و آخر من یک روز از دست خواهرم به دوردست ها پناه می برم و راه بیابان را در پیش می گیرم زیرا امروز با کمال پرروئی مدعی شد مازیار فلاحی از آقاهایمان داریوش و ابی بهتر است و باید از همین تریبون بگویم مازیار فلاحی داف خسته ای بیش نیست خواهر عزیزم و تو چگونه رویت می شود او را با داریوش و ابی مقایسه کنی؟ها؟و شما که غریبه نیستید امروز دلم برای گودری های سابق تنگ شده بود و بعد از مدت ها به توئیتر رفتم و دیدم کله پاچه ی گودری ها را بار گذاشته اند و خعلی عنم گرفت و بیرون آمدم از توئیتر..کله پاچه بارگذار نباشید پیلیز.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد