36

امروز واقعن روزی استحماری بود.استحماری یعنی خر کنی. دقیقا 11 ساعت پشت کامپیوتر نشسته بودیم و کارنامه و این عن و گه ها می خواندیم و می فرستادیم و تحویل می دادیم و انقدر معتادم که دوباره پریده ام توی پلاس.در حالت عادی الان باید خواب باشم ولی چون من عادی نیستم و هیچ کارم به آدم نرفته است دارم اینجا کسشر تایپ می کنم. خر خوبی هستم به حول و قوه ی الهی. و بدانید و آگاه باشید که یک قسمت بدن انسان به های بای احتیاج دارد و اگر دو روز های بای نخورید های بای خونتان کم می شود و کسخل می شوید مثل من. پس نگذارید های بای خونتان پایین بیاید چون اصلن خوب نیست و صحیح نیست که شما جلوی یک جمع حالا گیرم که این جمع خواهر برادر کسخلترتان باشند یک دفعه بخندید،یک دفعه گریه کنید و یک دفعه با دهنتان صدای گوز درآورید. و اینها همه از بی های بایی بودن است.عبرت بگیرید تا مختان نگوزد و الان به همین سوی چراغ نمی دانم چه تایپ کرده ام و چشمانم دارد اله وله می شود.خدافس

نظرات 1 + ارسال نظر
نغمه یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://naghmeyenajor.limooblog.com

آدم باش و پارسی را پاس بدار
زین پس به جای واژه ناپسند کسخل از تعبیر پرمفهوم آلت پریش استفاده کن
شما مردام هر وقت میخاید فوش بدید یه جوری از چیز خانمها استفاده کنید خب؟؟؟؟
شاید چون کم میارید اینطورید!!!!!

خواهرم اولن که من هم مثل خودت خواهرم:دی
دومن کسخل ریشه در تاریخ دارد
و کوس خل بوده است
اگر خواستی بیا بگو برایت توضیح می دهم
که بدانی هیچ ربطی به آن عنصر زنانگی ما خانمها ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد