39

امروز یک عدد بیس چارساله ی خوشالِ با اتماد به نقسِ به گا نرفته ام که یک نفر باید بیاید من را جمع کند وگرنه همینجور تا صبح برای خودم نوشابه باز می کنم.بله چنین انسانِ خرذوقِ بی جنبه ای شده ام العان و این خوشالی به این علت است که امروز به خرید لباسِ مجلسی رفتم و در اولین مغازه لباس دلخواهم را یافتم ولی اصل ماجرا اینجاست که سایز مرا داشتند و الان احساس مانکن بودگی بر من مستولی شده است و یادم رفته است که یک مکعب مستطیلی بیش نیستم. و از اینها که بگذریم چند روز است دلم بغل می خواهد و باید یک جایی باشد که مخاطب خاص را به صورت پلاستیکی یا حتی مقوایی! بسازند و عادم برود و آن را بخرد و هروقت احساسِ کم بغلی کرد آن را بغل کند و اینگونه همه ی مشکلاتِ روانی هم حل می شوند به همین قبله. عباسلی هم پیدا شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
PaRi جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ق.ظ http://magicgirl.blogsky.com



باحالی...

ماتریونا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ http://bluedays.blogsky.com/

این احساس احتیاج به بغل همیشه سراغ من میومد تا اینکه تصمیم گرفتم از مدل پولیشیش استفاده کنم. یه خرگوش سفید با پیشبند و پاپیون صورتی، مزایای استفادش: 1.همیشه دهنش بسته ست 2.اذیتت نمیکنه3.قلبت رو نمیشکنه 4.انتظارات نامعقول ازت نداره 5.با این که دختره حس لز بودن بهت دست نمیده.
در ضمن چون عروسکه ننه بابام فکر میکنن به خاطر علاقم به بچه بغلش میکنم در نتیجه رفتارشون باهام بهتر شده چون فکر میکنن به همین دلیل به زودی ها شوهر میکنم
اگه نظر منو بخوای بگرد دنبال مدل پولیشی

من یه خرس دارم اسمشم حشمته..خوبه؟کفایت می کنه؟

نهال دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

اما متعسفانه من کلا اعتماد به نفس هیچی خودم بگا رفتم ...خوشالیتو که میخونم دوس دارم بتونم منم این ریختی بنویسم از خوشیام ..البته موضوعی که مطرحه تو اول خوشیشو بیار بعد فکر نوشنتش باش!

عزیزم از کوچکترین بهونه ها استفاده کن واسه شاد بودن و به گا نرفتن
منو ببین!دور دلم ناخوشیه..اما هی میگم می خندم که بگا نرم

پوریا پرانا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ http://s-pourya-salehi.mihanblog.com

و این روزها برای من
عشق واژه ای لاتین است
این ابتدای یه شعره
که با خوندن نوتت نوشتمش


بزودی هم می ذارمش تو وبلاگم

خوشم میاد تاثیرگذارما
یاد بگیرین ملت:)))))
منتظر شعرت می مونم
هروخ گذاشتیش آژیر بکش پیلیز

گربه تنها چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

آخ منم همیشه برای پیدا کردن شلوار مشکل دارم ... کمر هیچکدوم بهم نمیخوره ... آخرش هم باید بدم تنگش کنن
همیشه برام این سواله که مردم سایز کمرشون با کونشون یکی مگه؟ که قسمت کمر و کون را یه سایز میگیرن؟

اینش هیچی
من شلوار با سایز کمر مناسبو پیدا میکنم ولی قدش بلنده
خو انسان ها قدکوتاهند
بفهمید ای طراحان لباس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد