40

سوتی چیست؟
زمانی شما سوتی می دهید که اینترنت محل کارتان ارور 678 بدهد و شما به سرویس دهنده زنگ بزنید و آنها بگویند چون چراغ دی اس ال روشن نیست اشکال از خط تلفنتان است و شما ندانید که محل کارتان دو تا خط دارد و مودم را به آن یکی خط وصل کنید و دی اس ال روشن شود و همه الاف شوند و 4 نفر الاف شما شوند و 2 نفر بلند شوند بیایند تا آن را درست کنند و در آخر بفهمند مودم به خط اشتباه وصل بوده است:| نخطه.
و قسمت خوب ماجرا آنجاست که شما چون نت ندارید پاسور بازی می کنید و با پینت نقاشی می کشید و این خعلی خوب است.
نظرات 5 + ارسال نظر
دلقک یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

اینکه خوبه
سوتی اونه که دهن پشتیبانی رو سرویس کنی
آخر بفهمی زبون کامپیوتر فارسی رمز و داری اشتباه میزنی
تازه بعدش کم نیاری بگی خودم درستش کردم و با عصبانیت تلفن و قط کنی
بگی از ماه بعد سرویس دهنده مو عوض می کنم تا عادم شین :ی بعله سوتی اینه :ی

اعتماد به نفست تا دسته تو حلقم:))))
عن آغا:دی

امید یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://jonobshahri.ir

ها. سوتی خوبی بوده D:

اااااااااا جنوب تویی؟:دی

منـــ ْ چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://manokaram96.blogsky.com

ههههه
باز خوبه هنو به پای خودم نمی رسی بعلهههههههه

+ من عاشق جغدم ، شدیداااا

ینی سوتیات از من بیشتره؟
عمرن:)))))))

گربه تنها چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

باید بری ببینی کی سیم تلفن را جابه جا کرده

خودم قاطی کرده بودم

گربه تنها پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد