41

هوا بس ناجوانمردانه یخماست.یعنی خیلی بیش از حد زیاده اتر از خودش سرد است و برف و بارانش برای شماهاست و سوز و سرمایش برای ما و اگر من قندیل ببندم چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ و انقدر سرد است که من که همیشه درونم بخاری روشن بوده است بخاریم دارد پت پت می کند و کم کم خاموش می شود و فکر نکنید که از این بخاری الکی ها بوده است ها؟نع..خیلیم بخاری خوب و دست اولی بوده است اصلن سر جهیزیه ام بوده است که مامانم دید هیچ کس مرا نمی گیرد گفت حداقل این را درون کونت کار بزار که گرم شوی..بله به این صورت. و الان خیلی خوشحالم چون یک لیوان بزرگ خیلی بزرگ خریده ام که رویش نوشته نیم لیتر و صبح ها یک بار بیشتر نباید لیوانم را پر کنم چون حتی تا مری احساس می کنم چایی بالا امده است و فقط مشکل دست به آب دارم که این هم کاری ندارد یک خلا می خرم و آن را بر گردنم می اندازم.خعلی هم خوب و با کلاس است.

نظرات 6 + ارسال نظر
دلقک سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ق.ظ

خداییش خیلی یخماست
ما این بخاریا تو کیونمون جا نمیشه چه کونیم ؟
تنگ بازی ها شاخه صدا سیما

سرشو بکش گشاد شه جاش بده

ببینم مگه تو تو پلاسی؟
اینا امشب ژانر تنگ بازی راه انداخته بودن که:))

دلقک سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

درسته پلاس نیستم ولی فکر کردی خبراش بم نمی رسه ؟ :))
بنده خدا من برا بچه ها بیشتر از این حرفا ارزش قائلم خودم رفتم
اما آمار بچه ها رو می گیرم

پس خعلی عنی که نمیای:))
اسمایلی آخرین تلاش ها:دی

دلقک سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

آره خو من خاصم
عن خاص
اسمایلی جیمز باند

:)))))))))))

شاهین چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://ravani.blogsky.com

:))) لینک؟

ها؟

پوریا پرانا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ http://s-pourya-salehi.mihanblog.com

تو کجایی بچه؟


لایک به نوتت

دمبال یه لقمه نون بودم
هزار سر عائله دارم مادر:))
لایک بک به خودت:دی

پوریا پرانا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ http://s-pourya-salehi.mihanblog.com

منظورم کدوم شهری منگول؟ :|

خو چیکا کنم اولن که بد میگی
دومن که من خنگم:))
ما یزدی هسِّم
خیلی هم خش هَسّم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد