53

با سری به حجم 3 کیلوگرم از تشییع جنازه بازگشته ام و به نظر من توی تشییع جنازه باید فقط فرزندان طرف باشند و بقیه زیادی اند و من امروز یک اضافی بودم. و نمی دانم چگونه است که همیشه خوب ترها و مظلوم ها می میرند و خیلی ها که مرگشان به نفع همه است سر و مر و گنده به زندگی مشغولند و با بودنشان خیلی های دیگر را می کشند و تازگی ها عزرائیل پروژه ای کار می کند و الان پروژه اش خانواده ی مادری من است و تا همه ی آنها را پَر و پُت نکند دست بردار نیست.عزرائیل عزیزم خدا قوت.ولی زورت به اینها رسیده است واقعن؟بیا من چندتا آدرس به تو می دهم برو جان اینها را بگیر تا خلقی را بنده ی خود گردانی. اصلن خیلی خسته شده ای.چشمانت تار می بیند نمی فهمی چه می کنی،یک مرخصی استعلاجی بگیری بد نیست!

نظرات 1 + ارسال نظر
خلوت دل پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

همینو بگو

والا
بلد نی اصن
فله ای می بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد