69

حقیقتش را بخواهید دقیقن دو ماه است که تعجب شدیدی بر من مستولی شده است و از شدت مستولی بودگیِ تعجب چشمانم دارد از پس کله ام می زند بیرون. و اصلن نمی توانم خودم را درک کنم که چگونه است که توانسته ام هم بکشم و سر کار روم و هرچه را بتوانم درک کنم به قرعان کریم/مجید/رحیم( چه می دانم اصلن رمضان) نمی توانم جمعه هایی را که آزمون داریم درک کنم که 12 ساعت تنگ می شوم. و هعی به خودم می گویم اااااااااا وییده؟تویی؟ و بعد می بینم که مع الاسف بله خودم می باشم و واقعن بدجور بر آرمان هایم تاخته ام و اصلن از خودم راضی نیستم. و واقعن چه ضرورتی دارد وقتی می توانی بخوری و بخوابی، نخوری و نخوابی؟هاع؟ و چربی هایی که آب شده از من را بر آقای خ حلال نمی کنم.قرار ما این نبود.قرار بر چربی آب شدگی نبود به همین سوی چراغ.

نظرات 3 + ارسال نظر
site01 جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.site01.civ.ir

1561851805گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.civ.ir

گربه تنها چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

ای جان فشار کاریت مثل این که خیلی زیاد شده
مهم نیست ... در عوض وقتی نتیجه بگیری خیلی خوشحال میشه

کیر تو فشارکاری:دی

گربه تنها سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ

بیخود نبوده خدا تو رو دختر آفریده ... اگر پسر بودی تا حالا تمومش کرده بودی انقدر اینور اونور فروش میکردی

ها والا:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد