79

دقیق یادم نیست چه کسی بود که نوشته بود با این جلو کشیدن ساعت ها یک ساعت از عمر ما را دزدیدند و العان من نشستم حساب کردم دیدم بیس چار ساله ای هستم که هر سال یک ساعت از عمرم دزدیده شده است و بیس چارتا یک ساعت می شود بیس چارساعت! و این یک روز از عمر من است.یعنی من یک روز کمتر چیزی خورده ام،یک روز کمتر پای کامپیوتر نشسته ام، یک روز کمتر نوت های شما را خوانده ام، یک روز کمتر خانواده ام را دیده ام،یک روز کمتر کسشر گفته ام و کس کلک بازی در اورده ام و این چیز کمی نیست،جواب یک روز دزدیده شده ی من را چه کسی می دهد؟البته بعدش فکر کردم دیدم یک بار هم در سال ساعت ها به عقب کشیده می شوند و یک روز به همین ترتیب به روزهایم اضافه می شود ولی آیا فکر می کنید می شود این یک روز را به جای آن روز جایگزین کرد؟ به خدای احد و واحد و حتا در مواردی صمد نمی شود.هرگلی یک بویی دارد.شاید من خواستم در آن روز کم شده کسشر بگویم و در آن روز اضافه شده چسناله کنم.چه کسی پاسخگوست؟ به ساعت هایمان چه کار دارید؟ دست از سرشان بردارید.

نظرات 1 + ارسال نظر
نشیمو پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ http://kalepook.blogsky.com

چ فکرایی میکنی:دی :))
جالب بود خیلی
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

کلن فکرام این جوریه:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد