82

یکی از سیم های مغزم تازگی ها گم شده است.البته قبل تر ها سیم های دیگری هم گم شده بود ولی این دفعه خیلی گم شدنش محسوس بود. و این را وقتی فهمیدم که دو ساعت مدیا پلیر گوشیم را برای یافتن یک آلبوم زیر و رو کردم و در آخر به قسمت فایل ها رفتم و دیدم اصلن این آلبوم را روی گوشی نریخته ام که العان دارم دنبالش می گردم. و جدیدن به این صورت شده ام که کاری را در ذهنم تمام و کمال انجام می دهم و بعد فکر می کنم در عالم واقع آن را انجام داده ام و بعد که حسابی خودم و همه را گوزپیچ کردم می فهمم که این مغز خرم بوده که اتصالی کرده است و نبود یک سیم را با یک سیم دیگر جبران نموده است.دیده اید در زندگی آدم نبود بعضی ها را با بودن بعضی دیگر می خواهد جبران کند و نمی شود؟همه ی معادلات ذهنی اش به هم می ریزد؟گوزپیچ می شود؟ العان مغز من هم سیمش نیست و از سیم های دیگر استفاده می کند.گم شدن سیم های کونم کم بود این نیز اضافه شد.کسی یک سیم اضافه ندارد؟ من که سرتکانی نکرده ام امسال ولی فکر می کنم در سرتکانی سال نوی هرکس چند سیم اضافی موجود باشد.سیم اضافه ی شما را خریداریم.سیم هایم کو؟

نظرات 1 + ارسال نظر
گربه تنها سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

فقط سیم های جاهای دیگر را اشتباه نزنی

نه مواظبم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد