90

حقیقتن گردنگم دارد به شکل یک دال زیبا در می آید و باید بگویم که گردنگ همان گردن است که من زبانم نمی چرخد اسمش را درست بگویم. از روی لوس بازی نیست ها..عادت کرده ام.بله گردنگم به شکل دال شده است یعنی می خواهم بگویم از بس هی به مانیتور زل زده ام و بعد گردنگم درد گرفته و آن را به عقب برده ام به شکل دال شده است. کمرم هم از بس دم صندلی نشسته ام و نکرده ام تکیه بدهم به صندلی می خواهد قوس در بیاورد که هر روز باید بدهم خواهرم رویش یک غلتی بزند تا صاف شود ولی چون طاقتش را ندارم نمی دهم غلت بزند.مگر خدای نکرده غلتک است؟ و چند روز پیش از بس می خواستم دم صندلی بنشینم نزدیک بود صندلی توی کونم برود که خوشبختانه تا سرش رفت فهمیدم و خودم را عقب کشیدم.و خواننده اگر عاقل باشد می فهمید که اینها از بدبختی های نداشتن لب تاپ است و برایم لب تاپ می خرد.حیف که خواننده عاقل نیست.البته عاقل هست ها..اما نه برای من،برای خودش.آخ گردنگم.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدحسن عبدی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ق.ظ http://1hasan.blogsky.com

یادش بخیر تا 3 سال پیش منم همینجوری پای کامپیوتر میشستم، بعد صندلیم چرخ دار بود مدام از زیرم لیز میخورد میرفت عقب منم با کون چنان بر زمین میخوردم که اون قسمت اتاق گود شده بود

:))))))))))))))

گربه تنها سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ق.ظ

من از لپ تاپ خوشم نمیاد ... با پی سی بیشتر حال میکنم
مونیتور بزرگ ... کیس قابل باز کردن و تو دسترس بودن ... بودن مشکل باتری و شارژ و گرم کردن

خو نخر
چرا دلیل و منطق میاری؟:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد