103

آی جماعت..خدایتان به هیچ دردی نمی خورد.امروز تستش کردم مردود شد.خدا  جان رد شده ای.واقعن یک آشپز درون درگاه کبریاییت پیدا نمی شود که وقتی می آیم با جعبه ی خالی پیتزا رو به آسمان التماست می کنم که من گشنمه جعبه را پر کند؟نه واقعن خجالت نکشیدی؟رویت شد یک گشنه را نا امید برگردانی؟حالا یک پیتزا در جعبه ی ما می گذاشتی چیزی ازت کم میشد؟حالا فهمیدم که اصلن عرضه نداری.اگر عرضه ی پدرم نبود من هم العان نبودم به خودت قسم.اصلن از این به بعد به پدرم قسم می خورم به جای تو. چه انتظاراتی ازت داشتم ها.خدایی که به یک گشنه رحم نکند دیگر تکلیفش ملوم است.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

این خدا هم هر چی مشکل هست را برای بدبخت ها میفرسته و رفاه و آسایش را برای ظالم ها
قسم خوردن بهش فقط مجیزش را گفتنه

دیقن

گربه تنها جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

این نظر بالا هم مال من بود ... نمیدونم چرا یادم رفت اسمم را بذارم

فمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد