115

کلن هیچ موقع نباید به سیستم بانکداری در ایران اتماد کرد.یعنی کلن نباید به هیچ سیستمی در ایران اتماد کرد.یعنی می خواهم بگویم که شما بدون اینکه پول بردارید به اعتماد کارت بانکی از خانه خارج نشوید وگرنه به شدت توی گل گیر می کنید و امروز ما این گوه را خوردیم و با سه عدد کارت خیر سرشان بانکی از خانه خارج شدیم و به شدت پشیمان گردیدیم.بدین صورت که یک کارت بدون اطلاع قبلی مسدود شده بود.یک کارت به حول و قوه ی الاهی رمزش خود به خود عوض شده بود و یک کارت با اینکه موجودی داشت ولی نداشت!و مع الاسف باید بگویم که به شدت چس شدیم.و امروز فهمیدیم که اصلن در هیچ کجای این مملکت امام زمان گرانی نیست و اینها توطئه ی آمریکا و انگلیس جهان خوار است که لواشک ده هزار تومان است و راستش را بخواهید من اگر لواشکی ده هزار تومانی بخرم تا آخر عمر توی کمد نگهش می دارم و شاید به خودم اجازه بدهم که یک لیس از آن بزنم.و انتقادی هم دارم نسبت به سینماگران عزیز کشورمان.انقدر حقایق عریان جامعه را نشانمان ندهید.رودل می کنیم. برایمان بد است با حقایق جامعه آشنا شویم.اصلن خانم علیدوستی،شما چرا با این حالتان!دو دیقه آمده بودیم خودتان را ببینیم.انقدر عریانش نمی کردید خوب.در ضمن به یک نتیجه ای رسیدم امشب.گریه کردن من به گریه کردن صابر ابر شباهت زیادی دارد.همان طوری مربعی گریه می کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ق.ظ http://ghostdog.ir/fa/

به حق این وقت عزیز قسمت می دم اگ لواشک و خریدی، یه زنگ به من بزنی، هر کجای دنیا باشم خودم و می رسونم و یه لیس ازش بزنم.

الان قولش و بده که سخت امیدوارم

واقعن فک کردی یک انسان یزدی لواشک 10 هزارتومنی می خره؟:)))))))

علی بالا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ http://yorgun.blogfa.com/

جدی لواشک 10 هزار تومنی؟!!
جون من عکسش رو تو وبلاگت بذار!

اون کارتت هم که رمزش خودبه خود عوض میشه، یحتمل هوشمنده یا جن زده شده بفرست پیش خودم جنش رو خارج کنم! چون شومایی ارزون حساب می کنم!

علی بالا هستم به خودا بلا نیستم!

به قرعان!
اصن کپ کردم دیدما
بالا و بلا فرقی نمکنه:دی

علیرضا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ق.ظ http://ghostdog.ir/fa/

بلاگ اسکای گزینه گ خوردم نداره؟ :دی

:)))))))))
نع نداره

گربه تنها جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

مخصوصا روز هایی که یارانه ها رو میدن ... بانک کلا تعطیل میشه

دیقن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد