128

طوریم نیست که!اشتباه فکر می کنی.دستانم نمی لرزد که!زمین می لرزد.اصلن شاید خودت روی ویبره ای فکر می کنی من می لرزم.

غصه؟من و غصه؟اشتباه می کنی.پس چرا دور چشمانم سیاه شده؟زغال مالیده ام.تنها برای دلقک بازی.

قرمز شده است چشمانم؟کور رنگی گرفته ای ها.لنز سبز گذاشته ام و تو قرمز می بینی.

دورش خط افتاده؟اخم نکرده ام که.این ها همه گریم است.آخر می دانی؟ تازگی ها بازیگر شده ام.فیلم زندگی ام را بازی می کنم.چین ها همه از گریم است به جان تو.نه به جان خودم.

غمگینم؟چرا دروغ می گویی؟خنده هایم را نمی بینی؟

عزیزم فکر می کنم متوهم شده ای تازگی ها.حواست کجاست؟

نظرات 1 + ارسال نظر
فرارى شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

نذار روحى که گریه میکنه به جسمى که میخنده ، غلبه کنه..!

نمیزارم
مطمئن باش ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد