132

باید روی خودم تابلو نصب کنم.بنویسم:خطر ریزش کوه.لطفن با سرعت عبور نکنید.خوب هرچه هم کوه باشی یا حتاع تظاهر به کوه بودگی بکنی آخرش تظاهرت سست می شود.یک جای تظاهرت نشتی پیدا می کند آخر.تظاهر که سوراخ بشود هر لحظه امکان دارد فرو بریزی.یعنی می خواهم بگویم بدین صورت است که اگر یک لحظه فقط روزنه ای پیدا شود و در همان حال یکی با سرعت از دلت رد شود،خرد و خاکشیر می شود این کوه.خدا نکند که کوه دلت زمستانی باشد.دیگر کوه که ریزش نمی کند،بهمن است که می آید و خودت و همه را به فاک فنا می دهد.باید سیمان بردارم و سوراخ های دلم را پیدا کنم و ببندم.کوه که نباید سست باشد که.عیب است.همه ی غارها را باید با سیمان پر کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
فراری جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

جای ِ خالی ِ آدم ها را هم..!

سوراخ ها همان جاهای خالی اند دیگر:(

گربه تنها جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

یه وقت سوراخ های اشتباهی را سیمان نگیری ... آخه اونوقت یه وقتایی دچار مشکل میشی
........................
ببخش اگر شوخی میکنم ... گفتم شاید کمی بخندی

:))))))))
میخندم
زیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد