136

راستش را بخواهید احساس زاییدگی می کنم و بوی مشروطی ز اوضاع جهان می شنوم و نمی دانم چرا در سه ترم گذشته تنگ بازی در آورده و شاگرد اول بوده ام بله در مواقع لزوم حتا می توانم چنین تنگ شوم و این گونه کم بیاورم بعدش.فی الواقع اوضاع دانشگاهمان انقدر تخمی تخیلی است که من مثلن شاگرد خوبه شان هستم.بله می خواستم پز بدهم که موفق شدم. ولی العان احساس گشادبودگی مفرط دوباره بر من غلبه کرده است و نمی دانم چگونه این 15 واحد را پاس کنم.هیچ وقت تنگ بازی در نیاورید عزیزانم.با کون به زمین می خورید و چوبی درونش فرو می رود و کلن گشاد می شود و دیگر نمی توانید تنگش کنید و این در همه ی موارد ای نزندگی عن تعمیم پیدا می کند.
نظرات 1 + ارسال نظر
گربه تنها جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

مهم اینه که 3 ترم شاگرد اول بودی ... حالا این ترم کمی استراحت میکنی ... و حتما دوباره بازم سعی میکنی تا نمرات بهتر بیاری و یا بازم شاگرد اول بشی
البته هیچ چیز نمره نیست ... و مهم اینه که درس هایی که مهمه را یاد بگیری ... و اضافی ها رو فقط پاس کنی

بلی
بلی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد