138

زندگیست دیگر.گاهی اوقات چنان تا ته در آدمی فرو می کند انگار تا حالا در هیچ کسی فرو نکرده است و بار اولش است که یک آدم را این گونه به گا می دهد که وقتی بیرون می آورد باید بروی یک بخیه زن پیدا کنی و التماسش کنی که تو را ابرفض این را بدوز.گاهی اوقات هم چنان از آدم می کشد بیرون و هیچ کاری به کارش ندارد که آدمی احساس می کند زندگی هم ناتوانی جنسی دارد.شاید هم وقتی می کشد بیرون یک نفر جدیدتر پیدا کرده است که او را به گا بدهد.زندگی عزیز ما که عادت کرده ایم، به قرعان اگر راضی باشیم یکی دیگر را گشاد کنی.همین ماها را که به گا داده ای بس است به مویت قسم.بله به گا بودگی آدمی را ایثارگر هم می کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
فراری جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.escapee.blogsky.com

توام مث من اسهال آپ گرفتی!

من گاهی یبس میشم گاهی اسهال:)))

عارف چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

من هم به زندگی گفتم تو من فرو کند و با خواهرم کاری نداشته باشد چون اگه کاری داشته باشد قضیه ناموسی میشود و من در زندگی فرو خواهم کرد آن هم خشک

خوش به حال خواهرت:)))

ساسان پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://medenevis.wordpress.com/

ما به عن میگوییم گی:دی gi!!
میشود گفت با این اوصاف زندگی اینطوری معنا میشود
زنده گی
زنده بودن همراه با عن:دی

دیقن ساسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد