143

شما که غریبه نیستید حقیقتش را بخواهد پاره شدم و از پاره شدگی خود دلشادم و فیلان.و مدیونید اگر فکر کنید اگر ذره ای حتی یک چسوک پاهایم بسته است. امروز دقیقن بدین صورت بودم که هی بالا میرفتم و هی بدین صورت ذکر می گفتم: گو خوردم.هی می رفتیم ولی به خدای احد و واحد انگار اصلن نمی رفتیم.نمی رسیدیم که.و من امروز صدای چربی هایم را می شنیدم که می گفتند:پوووووووو و آب می شدند.می گفتند:عهههههه و به فناء فی الله می پیوستند.می گفتند پیسسسس و بخار می شدند.راستش را بخواهید آبشار نبود که فتوشاپ بود.اصلن فک می کردم اینجا یزد نیست که.جای دیگری ناکجاتر از یزد است.تا به حال این همه آب را یک جا ندیده بودم.آب های کف کرده ی سفید که نمی گویم به چه می مانست چون همه ی انهایی که از این آب خورده اند حالشان به هم می خورد و من دوست ندارم اینجور باشد.می دانید که؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
عارف جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

چه آبشار زیبایی دارییین
با لهجه خودت بخون: دی

:)))))))

گربه تنها جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

بد نیست که ... کلی ورزش کردی و در عوضش شب سبک میخوابی ... اتفاقا بد نیست هر جمعه که تعطیل هستی بری و یه ورزشی بکنی .... تازه میتونی با خودت خوردنی ببری و اون بالا بخوری ... البته آشغال ها را اونجا نریزی ... چون هفته بعد میری اونجا

:)))))))))))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد