171

رفته ام جلد خریده ام برای خودم.از این جلد خوشگل ها.که همه جایش بهار است.سرسبز است.از این جلدها که زنده است.خودم را جلد کرده ام تازگیها.جلدم هی می گوید،می خندد،معاشرت می کند،کس کلک بازی در میاورد اما تویش برعکس است.زیر جلدم هی سکوت می کنم با خودم،هی گریه می کنم،هی افسرده می شوم.جلد خوبیست.دوام خوبی هم دارد.فقط...این چسبش خوب نیست.خوب نچسبیده است.بعضی وقت ها غصه هایم رو می آید.چسب خوب سراغ ندارید؟

نظرات 5 + ارسال نظر
خـــآتون خـــآموش سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ http://khatoonekhamush.blogfa.com

هیچ چسبی چسبنده تر از غمچسب نیست

کجا باس خرید؟:|

پوریا پرانا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://s-pourya-salehi.mihanblog.com

عالی بودی

:*

فراری سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ


صبر کن ، خودت کم کم چسبش میشوی. جلدت نوست.

:(

گربه تنها یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ

بگذار جلدت توی وجودت ریشه کنه و به خدا پیوند بخوره ... گاهی اوقات هم بذار غم هات بریزه بیرون و تخلیه بشی

اوه اوه
چه فلسفی:دی

گربه تنها دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

من چرا نوشتم خدا ... منظورم خودت بود

:)))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد