176

واقعن و حقیقتن از شما خواهشمندم در زندگی فکر کنید .فکر کردن در زندگی خعلی مفید است.باعث ورزش مغز می شود.باعث می شود وقتی یک امتحان حل کردنی دارید مختان نگوزد.راستش امروز بعد از امتحان من بدین صورت بودم که مخم قارت قارت می گوزید و البته می دانم که صدای گوز قارت نیست می خواهم بگویم که امروز هی راه رفتم و هی مخم گفت: ..... و بهتر است که خودتان در جای خالی بگوزید منظورم این است که صدای گوز در بیاورید و انقدر این صدا بلند بود که همه ی اطرافیان هم فهمیدند و حتی مراقب امتحان از من پرسید چرا می لرزی و در بطن سوالش چرا می گوزی نهفته بود و فکر کرد من خرم و نفهمیدم که منظورش از لرزش گوزش است.
نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام

علیک سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد