181

وقتی می گویند سری را که درد نمی کند دستمال نمی بندند طبق عکس نقیض این قضیه بدین نتیجه میرسیم که سری که درد می کند را دستمال می بندند بله العان می خواستم بگویم خیلی خفن می باشم و عکس نقیض بلد می باشم و موفق شدم به یاری حق.باید خدمتتان عارض شوم که گو خورده اند می گویند سری که درد می کند را دستمال می بندند.سری که درد می کند را باید کند بعد هم پر از کاه و جو کرد بعد هم بست به گاری و گاری را به دوردست ها فرستاد.حالا هی چارتا چارتا ناپروکسن بخور.این ره که تو می روی به فرغونستان است.آخرش می فهمی که این سر سر بشو نیست و باید ببندیش به گاری.قدیمی ها هم ریده اند با این ضرب المثل هایشان.دستمال ببندی خوب می شود؟لاستیک هم بستیم خوب نشد که.

نظرات 6 + ارسال نظر
farnam یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ http://p30space.vcp.ir


با سلام در پی30 اسپیس منتظر حضور گرم شما هستیم،با حضور فعال در وبسایت های همدیگر جامعه ی مجازی خود را فعال تر کنیم،با لینک کردن و بازدید از وبسایت های خود می توانیم به رشد و توسعه ی آنها کمک کنیم ،در صورت تمایل ما را با نام ...::بزرگترین پایگاه تفریح و سرگرمی:.... لینک کنید و ما را از طریق قسمت نظرات یا ایمیل با خبر سازید تا شما را با نام دلخواه لینک کنیم.به امید روز های بهتر.مدیریت پی 30 اسپیس
Farnam_tizro@yahoo.com

محمد معماریان یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ http://diaries-me.blogfa.com

عکس نقیض "سری را که درد نمیکند دستمال نمیبندند" این است که "سری را که دستمال میبندند درد میکند."
[اسمایلی درصد بالا توی آزمون استعداد تحصیلی خصوصا در تستهای منطق ریاضی]

هاع همون:دی

خلبان یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://yek-farvand-weblog.blogfa.com/

ردپایی ندیدیم ازتون. یا شایدم جغدا شبا میان بیرون ما نمیبینیم.
یه سر تشریف بیارید اونور و با نظرتون ما رو از بحران دربیارین

والا گفتی از اول تیر پروازه من نفمیدم ماه های شما هم پروازی ان زودتر میرسن:))))))))

خلبان یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

من که وارد شدم مشکل نداشت.
author4@yek-farvand-weblog
8409

خلبان یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

اومدی تو یه دور نظرها رو بخون تا ببینی چه اتفاقاتی افتاده. از اول به آخر هم بخون ترجیحا

خوندم:دی

گربه تنها یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ

ببین سرت را هم ماچ میکنم تا زود خوب شه ... ولی من بیشتر از این پیش نمیرم ... چون ممکنه یه جاهای دیگه هم درد بگیره بعدش من باید چه خاکی به سرم کنم
پس خواهشن یه ناز بالشی چیزی زیرتون بذارین
..................................
ببخش اگر شوخی میکنم .... دوست دارم کمی حال و هوات عوض بشه

یا ابلحسین:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد