182

فکر می کنی نمی دانستم؟از همان روز اول فهمیده بودم ماندنی نیستی.چه کنم که دلم دنبالت کشیده می‌شد.یک ماه قبل از اینکه بگویی که می خواهی بروی فهمیده بودم رفتنت را.می دانی؟ما زن‌ها شامه مان از چند فرسخی بوی خیانت را می فهمد.بوی بی وفایی زودتر از خودتان به مشام ما می رسد.هنوز خودتان در شش و بش رفتن و ماندنید که ما می فهمیم رفتنتان را.وقتی که حرف از رفتن زدی خیلی وقت بود دل بریده بودم.اما باز هم شکستم.امید داشتم بهت.امیدم را ناامید کردی.رفتی و...نگفتمت نرو که رفتنت نتیجتن اشک بود:|

نظرات 5 + ارسال نظر
خـــآتون خـــآموش یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://khatoonekhamush.blogfa.com

امان از این شامه امان از بوی خیانت

امان مرمر
امان

فراری یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ


ما که گاویم دراین زمینه. خوش به حالمون والا !

واقعن خوش به حالت:|
گاو نیستی.عاقلی به زعم من

بهاره یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://alakiiiii.blogfa.com

آره ما زن ها این چیز ها را خوب می فهمیم و باز هم عاشق می شویم..

اوهوم

آینار چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

عالی بود ....
نگفتمت هر آنچه گفیتم کشک بود ...

گربه تنها یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ

اون دل قشنگت را بوس میکنم تا خوب شه
و میدونم یه نفر پیدا میشه که ارزش دلت را بدونه و اون را تو پنبه نگه داره ... و هر از گاهی در بیاره تا خودش ببینه و از شنیدن صدای ضربان شادش لذت ببره

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد