197

باید باشد

باید باشد یکی که انگیزه ات باشد برای بیدار شدن

باید باشد یکی که انگیزه ات باشد برای شانه کشیدن توی موهایت

یکی که به خاطر او خودت را خوشگل کنی

باید باشد یکی که هرجا شارژت تمام شد به خودت بگویی غصه نخور.تا فلانی را داری غم نداری که!

باید باشد یکی که شانه هایش پناه گریه هایت باشد

یکی که وجودش آرامش بخشت باشد.باید آغوشی داشته باشی برای آرام شدن.

باید باشد یکی که توجه کند به آدمی.

هی هدیه های کوچک بگیرد تا خوشحال شوی.بسته ای لواشک یا یک دانه گل سر مثلن.

باید باشد یکی که نشان بدهد شش دانگ حواسش متعلق به توست.

عاخ که چقدر یکی باید باشد که نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا فلاح سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.drarf.ir

سلام
با اینکه خیلی هم فکر نیستیم و من در فاز دیگه ای می نویسم ، کارمم یه چیز دیگه هست ، اما از نوشته هات خوشم میاد . معمولا می خوانم.
سبک نوشتاری جالبی داری
وبلاگ به معنی واقعی یعنی همینی که تو داری

سلام
ممنون
لطف دارین

ساسان پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://medenevis.wordpress.com

باید باشد!
آدرس داری؟!

نع:دی

گربه تنها چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

اول از همه تو خودت خوشگلی ... برای چی میخواهی خوشگل تر بشی؟ ... قصد جون مردم را کردی؟
اما اگر یکی باید باشه ... من هستم و با افتخار هستم چون دوستی مثل تو دارم ... همیشه یادتم و همیشه بهت سر میزنم
تمام شونه هام برای گریه هات ... البته دماغت را با دستمال پاک کن ( ببخش شوخی میکنم)
اما به جای گریه هات دوست دارم خنده هات را بیشتر ببینم ... اما در اولویت خواسته های خودته

یاخدا:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد