200

قرارمان این بود؟

قرار بود رفیق نیمه راه شوی فلانی جان؟

قرار بود کم بیاوری؟

قرار نبود تا آخر بمانیم سر عهدمان؟

قرار بود بزنی زیر همه ی گفته هایت؟

عاخ که قرار نبود

قرار نبود من بی تو این شهر را قدم بزنم هرشب

قرار نبود همه جا را دنبالت بگردم

گفته بودی همیشه می‌مانی.پس کجایی؟ها؟

قرار بر بی قراری هردویمان بود.

قرار بر بی قراریِ این دلِ همیشه بی قرار نبود.

قرار نبود بال‌بال بزنم در نبودت

نمی دانم

شاید هم من این قرارها را با دل خودم گذاشته بودم

قرار ِ بی قراری ِ این دل،کجا را دنبالت بگردم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
گربه تنها چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ

گربه ات را گم کردی؟

ها؟

گربه تنها شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

گفتم اگر گربه ات را گم کردی من هستم
چیز زیادی هم نمیخوام ... فقط کمی شیر
راستی گفتم گربه یه سر بزن عکس پیشی ها رو ببین

من از گربه میترسم:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد