203

ورود و خروج بعضی از آدم ها در زندگیت درست مانند سرزدن یک جوش چرکین است.اول که دارند وارد زندگیت می شوند انقدر درد دارد که ترجیح می‌دهی همینجوری نرسیده بکَنی و از شرش راحت شوی که البته درد وحشتناکی دارد.تازه دیده اید؟این جوش ها همیشه بدترین جاها مهمان می شوند.روی بینی مثلن.سرِ چانه گاهی.یا جاهایی که به شدت درد را زیاد می کنند.مثلن زیر ِ بندِ سوتین ِ جدیدی که خریده ای و به شدت سفت و نو است.این آدم ها هم همیشه در بدتریت برهه های زمانی وارد زندگیت می شوند و هی به روح و روانت فشار می آورند.حتی اگر خیلی هم درد دارد باید زود آنها را کند تا تمام شوند.فوقش دو بار دستمال روی زخمت می گذاری.بعد از دو روز می بینی فقط جای زخمشان باقی مانده است که این هم با گذر زمان خوب می شود.فقط نباید گذاشت بمانند.بعضی از این جوش ها عفونی اند.بمانند خوره می شوند،روح و روان را می خورند و تمام می کنند.


من در پاراماخ

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ق.ظ http://www.didaar.net

تو عالی ای دختر
نوشته هات رو خیلی دوستت دارم همدرد ... :)

قربونت عزیزم:*

گربه تنها چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

امیدوارم که من جوش نباشم ... و اگر هستم بگو خودم زودی برم

نه بابا:))

گربه تنها شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

خیالم راحت شد .... پس مثل زیگیل بهت میچسبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد