216

یادتان می آید یک معمایی بود که قورباغه می خواست از چاه بالا برود بعد هی لیز می خورد پایین؟داستان من داستان همان قورباغه است.با این تفاوت که من لیز نمی خورم پایین.هر شب توی چاهی با ارتفاع خیلی سقوط می کنم و هی دلم می گیرد و خدا به سر شاهد است کل شب را با خندیدن و مسخره بازی تلاش می کنم که از این چاه بزنم بیرون.صبح ها خوب می شوم و تا سر چاه هم بالا می آیم.ولی دوباره شب یکی پیدا می شود که خرکش من را داخل همان چاه می اندازد و هی باید تلاش کنم.احساس قورباغه بودن به من دست داده است.باید یکی بیاید این قورباغه را پیدا کند و نجات دهد.اصلن بزند بکشد این قورباغه ی بدترکیب را.فقط من را از این چاه نجات دهید.

نظرات 3 + ارسال نظر
site02 شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ق.ظ http://www.site02.z2z.ir

965203620362آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.z2z.ir

گربه تنها سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ق.ظ

کی گفته تو زشتی .... زیبایی درون روحیات موجودات هستش ... حتی اگر قروباغه باشی بازم با این روحیه شاد و پر انرژی زیبا هستی .... حالا بیا جلو تا ماچت کنم تا تبدیل به اون شاهزاده زیبا بشی

عاقامون گفته به نامحرما ماچ نده پوستت خراب میشه:))

گربه تنها سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

من که ماچت کردم .... دیگه فایده نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد