242

تازه از حمام بیرون آمده ام و مرتب و منظم منتظر این هستم که سبزی پلو با ماهیمان آماده شود و بروم سر سفره.درست است که امسال نه چارشنبه سوری گرفته ام و نه مثل سال های پیش حوصله داشته ام که هفت سین درستت کنم ولی انصاف بدهید،از شکم که نمی شود گذشت.راستش را بخواهید با اینکه می دانم و حتا حاضرم سرش قسم بخورم که سال 92 نیز مثل سال 91 چیز چُمی نیست( چُم یک لغت یزدی است که حوصله ندارم معنی اش کنم خودتان با توجه به جمله های قبلش بفهمید پیلیز) باز هم امید دارم که مثل سال نود و یک گند و پر از استرس نباشد.استرس ِ بیماری مادر و پدر و برادر.تنها اگر خواهرم هم یک بیماری سخت میگرفت کلکسیونمان تکمیل میشد.می خواهم بگویم به حدی امسال بیماری داشتیم که بیمه ی تکمیلی را کامل استفاده کردیم و اگر یک بار دیگر میخواستیم استفاده کنیم با لگد بیرونمان می کردند. انشاالله سال نود و دویتان و نود و دویمان سالی بهتر از نود و یک باشد.عیدتان هم مبارک.ما که عید نداریم. یعنی دیگر بابابزرگی نیست که دلمان خوش باشد بعد از تحویل سال همه آنجا جمع می شوند.طناب خانواده ی مادری یک سال است که گسسته است. راستی یک سوال از بعد از تحویل سال تا ساعت 12 شب دقیقن چه تاریخی است؟ سی اسفند یا یک فروردین؟یعنی اگر یک نفر بین این ساعات بمیرد یا حتا دنیا بیاید در تاریخ گم می شود؟

نظرات 3 + ارسال نظر
گربه تنها دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

ببخش من خیلی دیر اومدم
اما سالی پر از شادی و سلامتی در کنار خانواوه برات آرزو میکنم

دستت درد نکنه

شکوه دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ق.ظ http://ejareneshin.blogsky

براییتان ارزوی سلامتی وبهروز یدارم

موتوشکرم

گربه تنها سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ق.ظ

http://devil-angel.blogsky.com/1392/01/02/post-106/

اینم سفره هفت سین ما هستش ... امیدوارم دوست داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد