247

کفش جدیدی که خریده ام پایم را میزند.یعنی دقیق ترش را بخواهید پای چپم که کوچکتر از پای راست است ( راستی قسمت راست بدن شما هم بزرگتر از قسمت چپ است یا این خانواده ی گرامی این نقیصه را به صورت همه گیر به ما اعلام کرده اند؟ آخر ماها خانوادگی یک وری ایم.قسمت راستمان از قسمت چپمان بزرگتر است) توی کفش لق می زند و پشت پایم به دیواره ی کفش برخورد میکند و هی دلم از حال می رود. تقصیر هم با خودم می باشد که دقت نکردم همان اول یک شماره کوچکتر بردارم و 40 را انتخاب کردم( تا حالا دخدری با این سایز پا ندیده اید؟ من هم راستش را بخواهید غیر از خودم و خواهرم ندیده ام.بسکه ماشالامون باشد گنده ایم). و کم کمک هم کفشه از ریخت می افتد.داشتم به این فکر میکردم که دل آدمی زاد هم دقیقا مثل پا میماند.باید مواظب باشی با کسی کاورش نکنی که دلت را بزند.دقیقا باید به اندازه باشد که نه تو اذیت بشوی و دلت شرحه شرحه بشود و نه او از ریخت بیفتد و خدا خدا کند که دیگر کاور دلت نباشد.کفش را می شود به راحتی عوض کرد ولی کسی که توی زندگی آدمی بیاید بخواهی عوضش کنی شیرین دوسه سال از زندگیت به باد فنا میرود.
نظرات 5 + ارسال نظر
علی بالا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

نظر تر وتازه:]

ب ب
اینم یه بوس تر و تازه عجیجم:))
:***

گربه تنها پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ق.ظ

پس برای همینه که همه چیز را به چپ حواله میکنند؟!!! حتما چون بزرگتره و توانش بیشتر
من دختر دیدم که شماره پاش 43 بوده ... از پای من بزرگتر
در عوض سطح اتکات روی زمین بیشتره

برعکس گفدی
چپ کوچیکتره:))

پوریا پرانا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ http://s-pourya-salehi.mihanblog.com

آقا ما دست چپمون کوچیکتره
پای چپمون کوچیکتره
چپمون رو هم الان موقعیتش رو نداریم بررسی کنیم

پوری:)))))))))))
خو یکیو پیدا کن واست بررسی کنه

Navid یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

salam dada halkardam khodaeio koli khandidam
eyval dada.... rasi man shomare pam 45e
bharhal ras mige samte chap bozorgtare vali vaghti hamin mahe pish ye kafsh gereftam pa rastamo mizad dalilesham nemidounam
agha maan k ghaboul daramet

به ابرفز فارسی بنویس:))

Navid شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

بیاجوووووونم اینم فارسی........

خیلی ممنان:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد