252

حقیقتا نمی دانم اوضاع آب و هوایی ِ شهر ِ شما این روزها چگونه است.ولی خوب می دانم که در شهر ما از گرمی هوا خر تب می کند و  هنوز برمن پوشیده مانده است که آیا شهر ما نسخه ی کوچک شده ای از جهنم است و یا بلعکس. در دیار شما اگر یک ماهیست که هوا شروع به گرم شدن کرده ما از اواسط اسفند دیدیدم که جانمان می رود. نمی دانم امسال من پیرتر شده ام یا هوا گرمتر که این گونه بی طاقت شده ام و دارم به این فکر میکنم که احتمالا چند سال پیش که در خانه مان بنایی داشتیم در مغز بناهای زحمتکش ریده بودند که کانال کولری که به اتاق من می رسید را با گچ پر کردند و انشاالله خداوند کانال کولر خانه شان را ببندد .همانگونه که می دانید یا شاید هم زین پس خواهید دانست احتیاج مادر ابتکارات است و این چند وقت خوب نشسته ام و برنامه ریخته ام برای از بین برن گرما:

1- هل دادن خورشید ٍ یزد به طرف استان های مجاور

2-آوردن ِ خورشید ِ استان های سردسیر به یزد

4-بمب گذاری در خورشید

5- دم مسئول مربوطه را دیدن و رشوه دادن که زیر ِ خورشید را کم کند.

6- خورشید را از عرش به فرش ! کشیدن و در حیاط خانه مان چال کردن!

7- دست یازیدن به تکنولوژی ِ جابه‌جایی کشور روی نقاط ِ دیگری از مدار


نظرات 7 + ارسال نظر
علی بالا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

و من الله توفیق
خواهرم یه تکون، خواهرم دو تکون
ما می‌توانیم
ها ماشالا خورشید رو منفجر کن عمو ببینه

در برنامه ی دراز مدتم قرار دادم
باس ببینم میشه خورشیدو سوراخ کرد یا نه شاید بادش خالی شه احتیاج به منفجر کردن نباشه

علی بالا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ

وای اگر برنامه ی درازمدتم حکم سوراخ خورشیدم دهد:)))))

ارتش کوشا نتواند که جوابم دهد:))))

علی بالا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

ما اهل کوفه نیستیم،
کاظم تنها بماند:)))))

مرگ بر ضد ولایت کاظم اصن:))))

hamed چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.pdfberoz.blogsky.com

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

عاخ جون پولدار شدم رف!

علی بالا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

جغد شاخدار تک خوری نکن:))))) ضمنا زیر صفرم منم می تونم 755 هزار تومن درآمد داشته باشم؟ پولدار شدی فقیرفقرا یادت نره ها بورژوا:))))

:)))))))) تازه به درد ما گشادا میخوره
بدون خارج شدن از خونه!

[ بدون نام ] شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

من یه پیشنهاد دارم ... یه دریا بزنین اونجا توریست پذیر هم هست ... اگر به سمت دول کفار هم ببریش بهتر ... من خودم میام اونجا میشم قریق نجات بخش خانوم ها

میگن قبلن دریا بوده

گربه تنها سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

سمت قم که دریا بوده ... الان فقط دریاچه نمکش مونده .... زیر شهر قم هم چاه نفت و گاز هست ولی تا حالا بهش دست نزدن
اما یزد را نمیدونم ... ممکنه چون ارتفاع شهر خیلی پایینه

بوده
حتا فسیل اینا پیدا شده:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد