259

ذهن آدمیست دیگر. تا یک خبر را می‌خواند هی برای خودش تفسیر و بررسی می‌کند و حتی کمیته ی تحقیق و تفحص تشکیل می‌دهد تا از زوایای مختلف بدین داستان بنگرد. حالا کدام داستان؟ عرض می‌کنم خدمتتان. شما چرا انقدر هولید؟  اخیرا تیتری خواندم با این عنوان: بررسی طرح احراز هویت کاربران اینترنت پیش از ورود به اینترنت. می‌دانید؟ من هیچ‌وقت حوصله‌ام نمی‌شود خبر را کامل بخوانم بنابراین با تیتر برای خودم داستان‌پردازی می‌کنم و به همین علت سوالات بسیاری برای این حقیر ِ کمترین پیش آمده‌است که با شما در میان می‌گذارم شاید حل شد:

1- ما توی خانه سه نفریم که با یک کامپیوتر کار می‌کنیم. از کجا می‌خواهند بفهمند من خودمم یا خواهرم یا برادرم؟ باید انگشت هایمان را از زیر در نشان بدهیم؟

2- حالا بر فرض مثال من ِ کرمو وارد نت شدم و یک صفحه‌ای با سه گزینه آمد که خودت را معرفی کن. اول هم دست هایت را روی همین قرآن مجازی بگذار که راستش را می‌گویی. تو جغدی؟ برادرشی؟ خواهرشی؟ و من بگویم خواهرشم و با آن توی سایت های بی‌ناموسی بروم.چه می شود؟ خواهرم را می‌گیرند می‌برند انشاالله تعالی به صلابه می‌کشندش؟

3- حالا مثلا ما مهمان داشتیم و مهمان هایمان خواستند وارد نت شوند. چه کسی برای احراز هویتشان پاسخگوست؟  از مسئولین خواهشمندیم یک گزینه ای هم به نام مهمان اضافه کنند که یک دفه آش نخورده و دهن سوخته نشویم. شانس ماست که. یک دفعه مهمانمان بالاترینی از آب در می‌آید.حالا خر بیار و باقالی بار کن.من به شخصه قول می‌دهم اگر مهمانمان سایت غیرمجازی رفت خودم خبر بدهم. تازه می‌توانم به عنوان اکانت مهمان وارد شوم و سایت های بی ناموسی بروم و بعد زنگ بزنم بگویم کی بود کی بود؟فلانی بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی بالا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

عالی

لطف عالی متعالی:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد