265

چند روز پیش یک سایتی دیدم که برای پست بود و اگر گمشده‌های افراد پیدا شده بود با ذکر نام و مشخصات توی سایت مورد نظر پیدا می‌شد و می‌توان به اداره ی پست مورد نظر رفت و گمشده تبدیل بشود به پیداشده. از آن روز تا همین امروز و همین دقیقه چند دفعه توی سایتش اسم و فامیل خودم را وارد کرده‌ام ببینم مخاطب ِ من که گم شده است را کسی پیدا نکرده است و به صندوق بیاندازد؟ یک اصلی هست که می‌گوید آدمها اگر مخاطب خاص افراد دیگر را پیدا کردند باید سریعا او را به صندوق پست بیاندازند و محل حادثه را ترک کنند. بغل چطور؟ یک بغل دارم که گمشده است.شما را به خدا بغلی را که فیکس تنتان نیست توی صندوق پست بیاندازید تا به صاحبش برسد. آدم که نمی‌تواند با بغل اشتباهی زندگی کند.می‌تواند؟تنگی نفس می آورد به همین قبله.حالا بدون مخاطب و بغل می‌شود زندگی کرد و زنده ماند، ولی بدون عقل می‌شود؟ می‌شود ها،ولی سخت است. مثلا من دختری را می شناسم که عقل نداشت و سوار دوچرخه شد و بازویش شکست. می‌خواهم بگویم یک عدد عقل گمشده است و تاکنون به کلّه‌ی مربوطه مراجعه نکرده است. توی سایت اداره ی پست هم گشتم اثری از آثارش یافت نشد. از یابنده تقاضامندم آن را به نزدیک‌ترین صندوق پست بیاندازد و جغدی را همراه با خانواده‌اش از نگرانی برهاند. خیر ببیند انشاالله.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی بالا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

مشترک گرامی، عقل مربوطه در سیستم موجود نمی‌باشد؛ لطفا دوباره تلاش نفرمایید :]
درررررد:]

نه خدایی به جز اینکه بهت بگم دررررررد چه انتخاب دیگه ای گذاشتی؟:)))))

گربه تنها شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

تو عقل داری ... خوبشم داری ... اما خوشبختانه کودک درونت بسیار سرزنده و قوی هستش ... و امیدوارم همینجور هم شاد و پر انرژی بمونه ... ولی کمی با احتیاط تر بشه
من یادمه قبلا برای این نظر گذاشته بودم ... شاید هم خونده بودم و تو ذهنم جواب دادم

من که چیزی ندیدم:)

گربه تنها دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ق.ظ

فکر کنم عوارض کهولت سن باشه که خوب یادم نمیاد

آینار دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ http://takhtefolad.blogsky.com

گشتم نبود نگرد نیست :)

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد