269

بعضی چیز‌ها احتیاج به گفتن ندارند. به تو نگفته بودم ولی باید مرا می‌‌شناختی، باید می‌فهمیدی که اگر تبر برداری تا تیشه به ریشه‌ام بزنی، خودم پیشقدم خواهم شد، تبر را از دستت می‌گیرم و ریشه‌ی خودم را که قطع می‌کنم هیچ، می‌زنم بقیه‌ی چیزهای ساخته شده هم را، حتی آن خانه‌ی ساخته شده را هم می‌زنم خراب می‌کنم، با‌‌ همان تبری که خودت به دستم دادی. نترس با تو کاری ندارم. ریشه‌های تو اگر در این خانه بود هیچ‌گاه به فکر خراب کردنش نمی‌افتادی. می‌افتادی؟ آدم عاقل که ریشه‌های خودش را قطع نمی‌کند. من البته در دسته‌ی آدم‌های دیوانه جای می‌گیرم. این دیگر به تو ربطی ندارد که روی‌‌ همان خانه‌ی آرزو‌ها خانه‌ای بنا کرده‌ام، بی‌ریشه، بی‌پی، بی‌فوندانسیون. تو به زندگی‌ات برس...
نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://ruhallah-f.blogsky.com

سلام
با مطلبی با عنوان«سیلی آبدار امام خمینی به یک درویش» به روزم.
خوشحال میشم تشریف بیارید نظرتون رو در موردش بیان بفرمایید.
تشکر

چشششششششششششششششششششم
حتمن:))

علی بالا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

نمی آپید؟!

خیلی دلمان می خواهد به آپیم.مطلب هم داریم حتاع.ولی به روال سابق گشادی امان می آید:دی

علی بالا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

درود به گشادان عزیز:]

درود بک:دی
عه
درود و دررررد هم خانواده عن:دی

mahboob چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ http://mahboob21.blogfa.com

سلام
با مطلب تازه ای به روزم
(دیدم جدیدا این طوری اعلام می کنن گفتم این طوری موثر واقع بشم[لبخند])

گربه تنها یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

این در مورد پست 270 هستش ... درسته جای برای نظر نداشت اما گربه بی ادب هستش و یه جای دیگه نظر میذاره
همیشه از پدر بزرگ گفتی ... خوبی که آدم گذشته هاش را فراموش نکنه ... همیشه یادشون باشه ... و با شادی یادشون کنه ... و با خاطراتشون شاد باشه
من فکر میکنم اینجوری روح اون ها هم شاد میشه و از این که به خواب کسی بیان و شاد بشن بیشتر لذت میبرن
روحش شاد و قرین رحمت

:)

علی بالا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

کماکان لالی؟!!
دررررررررررد!
آپ کن!

:)))))))))))
به زودی
درررررررد بک در ضمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد