273

در حالی که دارم از کمردرد به خودم می پیچم و این سطور را تایپ می کنم به مفهوم عمیقی از زندگی می اندیشم که ما آدم ها دقیقا چطورمان می شود؟وقتی مرتب نیست هزارجور دکتر دوا می کنیم که مرتب شود و وقتی که sort شد این بار به خودمان فحش می دهیم که مرتب سازی دیگر چه کوفتی بود و فاز حمله می گیریم.فی الواقع در ماهی که گذشت با خودم فکر می کردم که حتی در صورت مرده نشدن احتمال اینکه به صورت اریب جر بخورم 163 درصد می باشد و الان که هنوز هیچ کدام از این اتفاق ها نیفتاده است فهمیده ام کون انسان قابلیت کشسانی دارد و هیچ گاه قرار نیست از کار زیاد پاره شود حتی اگر پس از روزی 12 ساعت کار به خانه بیایی و تازه شروع به کارهای خانه داری کنی و حتی تر وسطش ملاقات هم بروی.نه.آدمی کش می آید. یعنی همیشه در حال کش آمدن هستیم. همه با قیافه های کش آمده در خیابان ها طوری به آدم لبخند می زنند تو گویی همین الان کششان در می رود و جر می خورند ولی این کش خداییست و مید این چاینا نمی باشد.
نظرات 3 + ارسال نظر
علی بالا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ق.ظ

چه عجب آپ شد!
کلا زیاد جالب نیست شرایطتت ولی خوب... باس تحمل کرد

خودت می دونی چرا آپ نمی شد.لله وقت نمی کردم حتی فکر کنم!
تحمل نکنیم چه کنیم پدر؟

علی بالا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

دخترم تحملت خوبه:)))
نه خسته

کی خسته س؟
دژمن:))

گربه تنها دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

حداقل ارزش این را داشته که میدونی سالمی ... برای من که خبر خوبی بوده ... چون دوست دارم و میام کنارت و از این که به حرفات گوش میدم لذت میبرم
ولی امیدوارم هر چه زود تر سر حال بشی و دوباره شیطونی کنی ... البته مواظب باشی که دیگه به خودت صدمه نزنی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد