278

حالم هیچ خوب نیست.آدمی که خودش را به محیط مجازی آلوده می کند و از دنیای واقعی تقریبا می برد با نوشتن خودش را سبک می کند.یکی با چسناله یکی هم مثل من به قول شماها با کسنمک بازی. همیشه می نویسم یا به قول شما مسخره بازی در می آورم که چیزهایی یادم برود.انتظار همدلی یا خندیدن یا هر کوفت دیگری ندارم. اما بعضی ها دقیقا همانند نمک روی زخم عمل می کنند. حال بد آدم را بدتر می کنند. هیچ وقت طاقت دی اکتیو نداشته ام و هروقت دی اکتیو کرده ام دفعه ی بعد با سری افکنده برگشته ام. ولی ...کاش می توانستم دل بکنم ازین محیط مجازی که عده ای فکر می کنند هرچه مطابق با سلیقه شان نباشد را باید بیایند بکوبند توی صورت طرف و فقط خودشان حق کسنمک بازی و حتی فحش دادن دارند.

طبعا خیلی مخاطب خاص دارد...

نظرات 5 + ارسال نظر
علی بالا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

:|

:| بک

علی بالا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

دررررد
و طبعا درررررد بک

مچکرم:))

HoOri جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://afkarepichdarpich.persianblog.ir

کدوم کسکشی با کسنمک بازی عشق منو اذیت کرده؟
کیرم دهنش

دیوونه:)))) یکی از همونایی که تو رو اذیت کردن
توئم عروس شدی عشقم.مودب باش:))

HoOri شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://afkarepichdarpich.persianblog.ir

بفرما خودت داری میگی یکی از همونا که منو اذیت کرده. خب اون جاکش ِ بی همه چی، یه معلوم الحال ِ بیماره

تو خودتو بابت اون دیوث ناراحت نکن هانی

اصن از وختی شوعر کردم انقذه مودب شدم وییده. ابان یوهو قاطی کردم ناناز جان
ولی این دلیل نمیشه که تو نیای تو بغاما

:))))):*

گربه تنها پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ق.ظ

ای وای ... من به خدا بی گناهم ... من با دوچرخه از اینجا رد میشدم
...................
همیشه یه سری هستن که ساز مخالف میزنن
اگر بخواهی به حرف مردم باشی هرگز نه خودت به مقصد میرسی و نه بارت
پس حرص نخور

مگه خرم ؟:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد