283

چطوری عسل  ِمادر؟ خوبی؟ ویرم گرفته باز نصیحتت کنم دخترم. بیبی جان، مادرت همیشه خوش بین بوده است به همه چیز و همه کس و خدا شاهد است هزار بار چوب این خوشبینی اش را خورده و باز هم اصلاح نشده است.من همیشه عقیده داشتم و متاسفانه هنوز هم دارم که هر آدمی خوب است مگر اینکه خلافش ثابت شود. ولی تو اینگونه نباش.من خیلی ضربه ی اعتماد کردن به غیری که فکر می کردم خودی است را خورده ام مادر. تو به همه بدبین باش، الّا من  ِگردن شکسته. وقتی با خوشبینی به همه چیز و همه کس نگاه می کنی و بعد از این اعتماد ضربه می بینی هیچ کس را غیر از خودت مقصر نمی دانی.هیچ وقت کاری نکن که در مقابل خودت مسئول باشی.همیشه در مقابل خودت سربلند و بدون اشتباه بمان. مادرت خودش را با غصه خوردن به اشتباهات گذشته،مثلا اشتباهی که دومین سه شنبه ی مهرماه سال 83 مرتکب شده پیر کرده است.تو سعی کن بی اشتباه بمانی و اگر اشتباه کردی خودت را ببخش.بخشیدن خود از همه ی بخشش ها سخت تر است.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی بالا شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

دخترش، زیاد هم نصیحت‌های این ننه‌ت رو گوش نکن
راحت زندگی کن، زندگی رو سخت نگیر، در گذشته توقف نکن، شورش رو درنیار، زیاد هم به آینده امیدوار و ایضا ازش ناامید نباش، خوبی فردا اینه که نیومده هنوز.

خوبه منم پسرتو نصیحت کنم؟:))))))))

علی بالا شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:09 ب.ظ

هاع خوبه س:)) نصیحتش بکن عمه جغد شاخدارش:)))

تو برنامه مه:))))

گربه تنها چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ق.ظ

چه کرده ای که با این دقت به یادت مونده و چرا نمیتونی خودت را ببخشی؟
تو از اشتباهت پند گرفتی و از قصد این کار را که نکردی ... پس سعی کن دیگه تکرار نکنی و از خوبی های گذشته یاد کن و سعی در پیشرفت

کاری که منجر به شکستن غرورم شد!

علی بالا دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:04 ب.ظ

من بی لپ تاپم تو باس چی نمی آپی؟

من چون تو بی لپ تاپی نمی آپم:))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد