284

تنها دلیلی که با چوب کبریت چشمهایم را باز نگه داشته ام وبه خوابی خوش فرو نرفته ام ثبت نام نمایشگاه کتاب می باشد که سایت قشنگش از صبح ما را نموده است.بدین صورت که یک بار صفحه اصلی بالا نمی آید یک بار موقع ثبت نام ارور می دهد و یک بار موقع پرداخت آنلاین و یک بار هم بلکل می گوید که سایت موقتا غیر فعال شده است.خلاصه دقیقا مصداق بارز همان جوک معروف جهنم ایرانی ها و قیر و قیف است. یکی هم نیست برود بهشان بگوید شما که در منیج کردن یک سایت به دلیل حجم ترافیک بالا ریده اید افزاریش جمعیت را دقیقا برای کجایتان می خواهید که خودم بیایم و بهتان اماله کنم؟ هاع؟ تازه نمایندگانی داریم بهتر از آب روان که برای اینکه خدای نکرده از بس بیکارند حقوقشان حرام نشود می نشینند و برای ممنوعیت کاندوم تصمیم می گیرند و یکی نیست بهشان بگوید از یک طرف می گویید خانواده ها حداقل سه فرزند داشته باشند از یک طرف می گویید یارانه نگیرند از یک طرف هم که بنابرتدبیرات مقامات بالا تحریمیم.خداوکیلی بیایید اعتراف کنید شب ها زیر کون کی می خوابید که بدین شکل گوز توسرخورده شده اید؟هاع؟ گفتم کون یاد مطلبی افتادم. ما آدم های از تنهایی ِ مجاز فرار کننده و به شبکه های مجازی پناه آورنده اگر می خواستیم انسانها سرشان را در کونمان کنند و فضولی کنند و هی بدون اینکه از چیزی باخبرباشند جاج کنند ما را، همانجا توی واقعیت خیلی انسان های حاضر به توی کون رونده ای را می شناختیم.توی مجاز آدم ها باید به توی کون نرونده و آن جاج منتال باشند تا رستگار شوند.

نظرات 7 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ب.ظ http://tagged.blogsky.com

سلام اقا یا خانوم جغد چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.


http://tagged.blogsky.com

ما پول نمخم خواعر.ما یارانه می گیرم پول دارم

علی بالا چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ب.ظ

آقا جغده، شوما چرا انصراف ندادی از یارانه خواهر؟

من چون مخام بچه دار بشم 16تا!

علی بالا چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ب.ظ

چرا 16 تا؟ یه بارکی 44 تا شو اندازه یه اتوبوس

چون از 22 خوشم میاد!

علی بالا پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:39 ب.ظ

مینی بوس دوست داری ها

هواپیما..کشتی...تایتانیک

گربه تنها یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ق.ظ

بریم کاندوم بخریم و پس انداز کنیم ... حداقل ارزشش از ریال بیشتره و تورمش هم خیلی زیاده ... منظورم از تورم ارزش مالیش هستش نه چیز دیگه ... بی ادب
بعدش میتونیم گرون بفروشیم و بازار سیاه کاندوم راه بندازیم

:))))))))))))

آینار سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ب.ظ http://takhtefolad.blogsky.com

از دست تو

خخخخ

یه جغد دیگه شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.nocturnal333.blogfa.com

سلام دوست خوب.منم مث تو جغدم چون هم شبا نمیخوابم هم مث تو اسم وبلاگم همینه....اگه دوس داشتی بهم سر بزن احتمالا بدت نیاد از مطالبم...اگه اومدی لطف کن و نظر بذار برام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد