285

این که چرا ما آدم ها شل نمی کنیم و هی در مواجهه با مشکلات خودمان را سفت تر می گیریم نیاز به تحقیق و تفحص دارد. انگار همیشه یک نفر باید پشت در ایستاده باشد( نمونه اش برادر کسخل بنده) و داد بزند شل کن!!! انگار مثلا شل نکنیم بهمان جایزه ی صلح نوبل می دهند! همین من ِ نوعی را ببین. هیچ وقت در زندگی شل نکرده ام و سفت به گا رفته ام.از همان عوان کودکی که برای یک 19.75 مدرسه را روی سرم می گذاشتم تا همین لحظه که برای هر حرف کوچکی مغز خودم را به گا می دهم.شل کنید عزیزانم. به خدای احد و واحد سوزشش یک لحظه بیشتر نیست.البته باید یک نفر باشد که این را به خودم بگوید و البته تر چقدر این را بهم گفته اند و من کانهو همان حیوان زبان نفهم کار خودم را کرده ام. شل کنید تا سفت نکنندتان...

نظرات 5 + ارسال نظر
علی بالا دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ

الان هم شل کردی پست گذاشتی؟

تنگ کردم:))

علی بالا سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ب.ظ

ha ba za

tفک کردم نوشتی ها ها بِزا !:))

گربه تنها جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ب.ظ

آینار جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 ب.ظ http://takhtefolad.blogsky.com

گفتنش راحته تو شرایط که هستی سخته ... منم به خودم همینو میگم اما ...

علی بالا دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ب.ظ

درررررررررررررد

ورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد