295

من همیشه یک دور ریزنده بوده ام.همیشه تا توانسته ام وسایلی که از نظر خودم اضافه بوده اند به دورها ریخته ام.بدون هیچ رحمی.حال امروز داشتم به این فکر می کردم که بالاخره وسایل هم روح دارند.ندارند؟ شاید همان دم که روانه ی سطل آشغال می شده اند آهی پرسوز از نهادشان کشیده اند و مرا نفرین کرده اند که این چنین همیشه دور انداخته می‌شوم. شاید آشغال ها دلی داشته اند و شکسته است که همیشه چینی دلم بند زده است..

نظرات 4 + ارسال نظر
علی بالا پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ب.ظ

Ahhhhhhh گلبم

دررررررررررررررررررررد:))

علی بالا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ق.ظ

:)))))))))
بک

کوفت:))

گربه تنها دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ق.ظ

زباله ها رو تفکیک و بازیافت کنید

باشه:))

علی بالا سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ب.ظ

دور ریزنده! نمیخای پست جدید بذاری؟
پیشاپیش دررررررررررردبک

وقت کنم یه پست میزارم از اوضاع احوال این روزام پر از غرغر:))))
مرررررررررررررررررض:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد