296

1- بانو! مریم حیدرزاده می فرمایند: من از اوخر آبان می آیم یک روز مانده به آتش! حالا به بقیه ی افاضات گهربارشان کاری ندارم و خواهشمندم شما هم به این کاری نداشته باشید که روز تولدم با بانو! یکیست که حرف های مهم تری دارم. با اینکه به طالع بینی و این خرافات اعتقادی ندارم اما آدمی که یک روز مانده باشد به آتش به دنیا بیاید حکما عنصر وجودش آتش است و آتش هم که می دانید رابطه ی خوبی با آب ندارد! همه ی این ها را گفتم که بگویم من میانه ی خوبی با آب ندارم و با اینکه همیشه سعی می کنم تمیز و  مرتب باشم و هرروز حمام بروم از حمام متنفرم! می خواهم بگویم که اگر این روزها دور و برتان دختری را دیدید که حمام نرفته است نروید توی پیج هایتان در شبکه های اجتماعی فریاد وااسفا سر بدهید و بر این مصیبت زار زار بگریید و چیزهای خودتان و اجدادتان را بهش حواله کنید که چرا حمام را دوست ندارد یک درصد هم به این فکر کنید که شاید این بدبخت بخت برگشته مافوقش یک هفته ای به مرخصی رفته است و همه ی کارهایش را به او سپرده است و او با اینکه خوشحال است از اینکه می تواند بهتر و بهتر حسابداری را یاد بگیرد ولی وقتی به این فکر می کند که همان وقتی که از سرکار برمی گردد باید به سرکار دومش برود و تا 10 یا حتی 12 شب به کنکوری ها وقت مشاوره بدهد و هی حرص بخورد با دیدن رتبه ها و درصدها و قبول شدن ها و بر دهه ی شصت و جمعیتش زار زار بگرید و بعد تازه به خانه بیاید و کارهای خانه را انجام بدهد بیکاز مادرش لیزیده و پایش شکسته است دوست دارد خودش به گائستان برود و به گا انقد زحمت ندهد! بنابراین لله وقت نمی کند به حمام برود!

2- مادرها خیلی خوب و مظلومند.شما تصور کنید آدم به مادری که از صبح که لیز خورده است و درد کشیده است و دلش نیامده به پسرش زنگ بزند و اورا نگران کند و ساعت 9 شب تازه به دکتر رفته است چه می تواند بگوید؟

3- قرار بود نقل مکان کنیم! آرزوی 27 ساله ام داشت محقق می شد! وقتی دیدم همه مخالفند جز من خودم را کنار کشیدم و موافق شدم.حالا سه نفر باقی مانده توی سر و کله ی هم می کوبند برای تصمیم گیری و به نتیجه نرسیده اند هنوز!

4- آدم که از بیست و پنج سالگی می گذرد راحت تر کنار می آید. یک دفعه چشمت را باز می کنی و می بینی ربع قرن عمرت را به دلایل الکی حرص خورده ای و خودت را از بین برده ای. دیگر نه ترک کردن کار می تواند تو را زیاد عذاب بدهد نه محقق نشدن آرزوی 27 ساله و نه حتی نخواستن ِ کسی که دوستش داری. همه چیز خیلی ساده تر می شود از دوران 18 سالگی ات. می بینی چیزی نیست که ارزش غصه خوردن داشته باشد.

5- زمان های زیادی در زندگی ام بوده اند که گفته ام زیر بار این مشکل طاقت نمی آورم و باز هم سرپا مانده ام!

6-بعد از تو این من،این دلم،این یاس ها مردند/در جنگلی که عاشقی را گرگ ها خوردند:)))))))))))))))))

نظرات 3 + ارسال نظر
علی بالا یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:27 ق.ظ

عه!
سلامت باشند مادرتون، انشالله زودتر خوب شضه پاشون
چقدر غر داشتی ...
نمی دونم چی بگم

هیچی:))
مرسی ازت
ایشالا

گربه تنها چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ

امیدوارم زودی مامان خوب بشه
بعدش ما گربه ها هم از آب زیاد خوشمون نمیاد ... معمولا خودمون را لیس میزنیم
آخ که گفتی از کنکوری ها و داغ دلم را تازه کردی ... مخصوصا این مسیج هایی که میاد بدون کنکور و با کمک هزینه به دانشگاه ما بیایید هاش

اصن کلا مونده بگن یه دور بهتون میدیم بیاین ثبت نام کنین فقط

گربه تنها چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ب.ظ

تو هم که کم پیدا شدی ... به مطلب اوچولو گذاشتم ... اگر دوست داشتی سر بزن
اگر حال خوندن نداری نگران نباش منم حال نوشتن ندارم ... بیشتر عکسه

همممممم.باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد