9

امروز همش در فاز چس ناله و بگایی بودم.اول گذاشتم رضا یزدانی شونصد بار خواند تو سیگارو خاموش کن تا بگم.... تا کامل به گا رفتم الانم هی دارم آدله گوش می دهم و هی می خوانم نورمایند آی ل فایند ساموان لایک یو. و بعد به خودم می گویم تو گه می خوری که ساموان لایک هیم فایند می کنی.اصلن در ایز نو وان لایک هیم الاغ. یو آر وری دانکی. یو آر آلویز ا دانکی. وای دونت یو پوت یور دور ها؟ و بعد خودم نمی فهمم به خودم چه می گویم و دوباره به گا می روم. اصلن یک سوالی همیشه ذهن مرا به خود مشغول کرده است. این انگلیسی ها حرف که می زنند توی ذهنشان به فارسی ترجمه می کنند یا همینجوری می فهمند.این که خیلی سخت است.ماشالاشون باشد.چقدر هوشیارند این اجنبی ها.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

فدای این ایفارسی نوشتنتم

:)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد