23

آاااای مخاطب خاص..یواش..
می دانی بعد از مدت ها به دلم پا گذاشته ای؟
می دانی به تنهایی خو گرفته بودم؟
این دل را این گونه نبین، با همه ی سرسختی اش نابالغ است،نوپاست در این وادی..تاتی تاتی می کند..
آرام..
نمی خواهد رویش پا بگذاری
کنارش باش
دستش را بگیر تا قدم های بعدی را محکمتر بردارد،دیگر تاتی تاتی نکند،
او محتاج آرامش است،
دنبال بهانه است..
برای زندگی،برای امید داشتن...
آاای مخاطب خاص،تخته گاز نرو..
هوای این دلِ بی دل را داشته باش
مگر چه می خواهد از این زندگی؟
جرعه ای امید..سر سوزنی تعلق..کمی دلگرمی
همپایش باش.

نظرات 1 + ارسال نظر
عارف سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

تا الانش که عالی بود . فک کنم معتاد شدم به خوندنش. یه متنی رمز می خواست که من نداشتم

اون مهم نیست:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد