31

به عنوان اولین روز کاری خعلی خوب و عالی بود.مهمتر از همه این که به من گفتند wowwww تو خیلی بیبی فیسی و اصلن به تو نمی خورد که بیس چارساله ای بیش نباشی و می خورد که حداکثر هیژده سال داشته باشی و آن دختره که یک سال از تو کوچکتر است انگار خیلی سال از تو بزرگ تر است و الان من یک بیس چارساله ی ذوق مرگِ هیژده ساله ام. و دیگر اینکه رفتم کار یاد بگیرم اما کار یادشان دادم و برگشتم و اکسل و ایمیل ساختن هم یادشان دادم و مهمتر از همه اینکه منشی فهمید مرورگر دیگری به جز اینترنت اکسپلورر وجود دارد و این خعلی خوب است که فهمید موزیلا هم هست و امیدوارم این پیشرفتی در زندگی کاری اش باشد و البته لازم به ذکر است که تف به ریا. و امشب رئال و بارسا بازی دارند و من چون درس دارم نمی توانم ببینم و می خواهم یادآوری کنم که رئال عن است و آقامون پپ سرور همه شان است و حیف که گی است وگرنه می گرفتمش و حتی تصمیم گرفته ام که بروم تغییر جنسیت بدهم و پپ را بگیرم و مطمئنن بارسا خواهد برد و حتی اگر هم نبرد مساوی می شوند و حتی اگر هم باخت عن پپ شرف دارد به آن مرتیکه ی خاص و البته این را هم بگویم که دوستان عزیزم که طرفدار رئالید خعلی هم شما را دوست دارم و عاشقتانم اما برای اینکه کلاس کاریتان حفظ شود بیایید و به آقامون پپ ایمان بیاورید تا خسرالدنیاوالآخره نباشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
Kamrooz پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ق.ظ

موفق باشید. خوشحال میشم وبلاگم در لیست پیوندهاتون باشه
http://www.steamboatman.blogspot.com

گربه تنها سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

بیبی فیس
تو تغییر جنسیت بدی دیگه باید از دستت در رفت

دلتونم بخواد:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد