56

مع الاسف در ور معکوس زندگیم قرار دارم و همه چیز برایم معکوس است.یعنی می خواهم بگویم که قبلن من به قهقرا می رفتم و دچار اضمحلال می شدم اما الان قهقرا دارد به من فرو می رود و اضمحلال وحیده ای شده است. و اضمحلال ربطی به من ندارد می خواست وحیده ای نشود یعنی می خواهم بگویم انقدر وضعم خراب است که اضمحلال در جلوی من کم آورده است.یعنی شما اضمحلال را نگاه کن..انگار مرا می بینی... اما قهقرا..نباید درون کسی فرو برود زیرا بیرون آوردنش خیلی مشکل است و از دست خود آدمی هم کاری بر نمی آید. و باید هرکس برای خودش یک مخاطبی داشته باشد که وقتی دید قهقرا دارد تویش می رود برود بغلش کند و قهقرا خودش راهش را می گیرد و می رود به همین قبله.مخاطبِ قهقرا درآورنده ی من کدام گوری هستی..زودتر..بغل..پیلیز.

نظرات 2 + ارسال نظر
دلقک شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ق.ظ

قهقهرا می گن کلفته :ی
نذار درونت فرو بره برا خودت می گم خون ریزی می کنی پسفردا می افتی رو دست سرنوشت :ی

ما گشادتر این حرفاییم:)))))))))))
انقد تومون فرو رفته باشه...:(

گربه تنها چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

یه بغل به بزگی دلت و یه بوسه به سرت که توش کلی حرفه

عووووووووووف:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد