75

در زندگیم هرچه پریود جسمی کم شده ام در عوض همیشه روحن و مغزن پریود بوده ام و این خیلی بد است که برای پریود روح ها نوار بهداشتی ای نیست که جلوی گند زده شدن بر احساس آدمی را بگیرد که خون های روحِ بدبختِ فلک زده ی آدمی را جمع کند. که افسردگیت 3 روز بیشتر طول نکشد. نه اینکه دائم الپریود باشی و غیر از زندگی خودت به زندگی بقیه هم خون های روحت را بپاشی.زندگی خودت دست خودت است.حتا به تخمت که زندگیت خون روحی می شود اما نباید اعصاب بقیه را گه مال کرد.دنیای بی خودی است.دنیایی که نوار بهداشتی یا حتا غیر بهداشتی برای روح نداشته باشد به چه درد می خورد هاع؟ من چطور روحم را پوشک کنم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ماتریونا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

اگه پیدا کردی واسه منم بفرست. بالدار بزرگش پلیز

نیس:(

گربه تنها چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

اگر اعصاب من را گه مال کنی و آروم بشی مهم نیست ... چون میدونم بعدا از دلم در میاری ... و این ارزشش را داره

عه
بیا برینم به اصابت:دی

گربه تنها شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

باشه ... من اینجام

العان ریده شد یا بیشتر برینم؟:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد