80

خرِ درونم خیلی وقت است که کودک درونم را قورت داده است و خودش همه کاره شده است یعنی العان خری هستم که وحیده ی درون دارد. می خواهم بگویم اگر قبلن خیلی از کارهایم از طرف کودک درونِ شیطان و پر جنب و جوشم بود العان همه چیز به دست این خرِ خر افتاده است و با خریت هایش زندگی ام را دارد به ته قرا می فرستد و ته قرا خیلی از قهقرا آنورتر است. و کاری کرده است که گوشه ی عزلت گزیده شده ام و هعی عزلت می گزینم با زانوانی در بغل و عزلت عمیقی دارم به حدی که گوشی موبایلم هی توی سر خودش می زند و هی آلارم لوباتری می دهد ولی کاملن به تخمم است و اصلن محلش نمی گذارم آخر گوشی ای که هیچ زنگ و اس ام اسی ندارد که گوشی نیست! ام پی تری پلیر است.گوشی ها را تبدیل به ام پی تری پلیر نکنید پیلیز.یک وقت به خودتان می آیید که می بینید مانند من در به در به دنبال طویله ای برای خرتان می گردید.

نظرات 2 + ارسال نظر
پوریا پرانا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ق.ظ http://s-pourya-salehi.mihanblog.com

تو خیلی خوب می نویسی

تو بیتری پوری:دی

گربه تنها سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ق.ظ

اگر مسیج هم بیاد تبلیغاتی هستش
دلم گاهی اوقات یه دوست میخواد که ساعت ها بشینم باهاش صحبت کنم ... اما وقتی فکر قبض تلفن را میکنم ... میگم همینجوری بهتره

دیقن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد