85

آقای خدا!به آفرینشتان اعتراض دارم.پر از باگ است آفرینشتان.جسارتن ریده اید. و نمی دانم فتبارک الله را خودتان گفته اید یا به جای شما قالب کرده اند.آخر بهتان نمی آید با این گندی که زده اید به خودتان آفرین هم بگویید.همین العان در هزاران پستو قایم شده اید و خبری ازتان نیست،بعد بیایید به خودتان آفرین بگویید؟مگر کسخلید؟ چه می شد اگر ما نمی خوردیم و نمی ریدیم؟ و این دور تسلسل ادامه نداشت؟العان کل زندگی بشر بر همین محور می چرخد که کار کند،پول در بیاورد،بخورد،بریند و از اول.البته آن وسط ها هم زنگ تفریحی است به نام زندگی که به همین قبله از صدتا مردگی بدتر است.چرا همه چیز باید برود توی روده و از آنجا خارج شود؟چرا روده ی مغز نداریم ما آدم ها؟که خاطرات بد را از آنجا صاف به طرف کونمان شوت کنیم هاع؟و بعد سیفونی رویش بکشیم تا به ناکجا برود.و هزاران غر دیگر هم دارم که العان یادم نیست یادم آمد خصوصی خدمتتان عرض می کنم.آقای خدا ما آدم ها را بد ساخته اید،خیلی بد.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسن عبدی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ق.ظ http://1hasan.blogsky.com

هم خنده دار بود هم اشک آور!
ولی من فقط خندیدم :دی

خدا رو شکر که اشکتونو در نیاوردم:دی

ماتریونا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

خدا مَرده؟ به نظر من خدا مُرده، همون موقع که جهان رو آفرید مُرد. جهان رو گذاشت و رفت ولی چون جانشینی تعیین نکرده بود یه جنگ خونین بین فرشته ها در گرفت. الانم هر چند وخت یه بار یه فرشته قدرت رو به دست میگیره ولی هنوز جا نیفتاده که یه فرشته ی دیگه اونو میکشه و روز از نو روزی از نو. واسه همینه که دنیا انقد گنده، چون دستپخت هزار تا فرشته ی مختلفه. حالا تا اونا بمب اتم رو اختراع نکردن تا کلا جهان نابود بشه اوضاع همینه، همین انقدر گند.

منم دارم فک می کنم خدا مُرده:|

گربه تنها سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

عاشق این کل کل هات با خدا هستم
چنین گفت زرتشت " خدا مرده"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد