86

مع الاسف می خواهم بگویم که: اصلن چرا بگویم مع الاسف؟مع الشادی بهتر است و چرا مع الشادی نباشد؟نه اینکه سال خیلی خوب برایمان شروع شده است می خواهم بگویم مع الشادی تا شاید آقای خدا خجالت بکشد و خودش را جمع و جور کند بله می گفتم مع الشادی جوری شده ام که تا وقت اضافه می آورم و نمی خواهم توی نت بچرخم می خوابم. و درون پیله ی خواب فرو می روم و پیله ی خواب خیلی خوب است چون از جهان بیداری خبری نداری و راحتی و حتی می شود پروانه شوی و از کادر خارج شوی و هر روز بر قطر پیله ام اضافه می کنم می دانید؟آخر پیله ی خواب تنها که نیست،پیله ی تنهایی هم هست.می ترسم برای پروانه شدن با مشکل مواجه شوم. و غلط است هرکه فکر می کند تعداد خوابیدن ها و بیدار شدن هایش مساوی است خیلی ها هستند که بیدار می شوند ولی در اصل خوابند و خودشان نمی فهمند. و به اینها می گویند ماست!از آن پرچرب ها و شیرازی هایش حتا نه.از آن کم چرب هایش.و به نظر من ماست شیرازی از آن جهت ماست شیرازی نام دارد که دیگر نمی خواهد نمک به آن بزنی و راحتی.بله بعضی ها مثل ماست کم چرب و آبکی اند.بگذریم...و وقتی بیدار می شوم درون لاک خودم فرو می روم و در حالت کلی یا کرم ابریشم هستم یا لاک پشت.خیلی بد است که انسان انسان نباشد.باغ وحش باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
گربه تنها سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ق.ظ

به تمام این ها گربه و جغد و خر درون و غیره را هم اضافه کن
تا حالا فکر کردی اگر میشد این را به نمایش گذاشت چه سیرکی میشد ... و چه در آمدی داشت

والاع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد