113

یادم می آید قبلن ها نوشتم که یکی از فانتزی هایم این عست که آلت مسئولان مربوطه را ببرم و بعد قاطی کنم و بعد بهشان پیوند بزنم تا هنگام زناشویی کردنشان بدون اینکه بفهمند یک نفر دیگر زنشان را انجام دهد و خودشان نفهمند و بدین صورت اسلام در خطر بیفتد و زلزله شود حتاع. و چه خوب می شد اگر مغز ها را می شد نیز این چنین قاطی کرد مثلن شما تصور کنید مغز ساسی مانکن را بیایند بگذارند در کله ی مهمترین مسئول مملکت که اسمش را نبر باشد و بیاید برایمان قر بدهد و بخواند.کم خوب عست؟همه شاد می شوند به همین قبله.یا مثلن مغز یک دانشمند اقتصاد را بگذارند درون کله ی ا.ن.تورم به زیر صفر می رسد به همین سوی چراغ.بعد مثلن مغز اسمش را نبر را بگذارند درون کله ی حامد بهداد.مغز حامد بهداد را درون کله ی احمد خاتمی جاسازی کنند.مغز احمد خاتمی را بگذارن درون کله ی جواد خیابانی.مغز ببعی را هم بردارند بگذارند درون کله ی علی آبادی.آبرو ریزی اش کمتر عست.آی بخندیم و روحمان شاد شود.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی بالا پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://yorgun.blogfa.com/

عالی!
فانتزیت خداست

ااااااااااا..علی؟تویی؟:دی

فراری پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ http://escapee.blogsky.com

تزت رو میپسندم ، لایک! یا زبون وطنی‌ش: دوست دارم!

خوشالم که میپسندی
یا به زبون گوگلی پلاس میدی:دی

... جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

چه خوبه آدرس وبلاگ بچه هارو دارم حالا که پلاس نمیام اینجا میخونم و لذت میبرم.دختر تو عالی هستی

تو کی ای؟:دی

... جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ

حالا :)

علی بالا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ http://yorgun.blogfa.com/

خسته نباشی دختر!!
نه پس عمه لری هستم! با اسم مبدل اومدم از وبلاگ جغد شاخدار بازدید کنم!! ببینم چه شیرینکاری هایی می کنی در حق برادرزاده و خودش:))))

خودمم دیگه! علی بالای پلاس!
درسته دیگه پلاس نمیام اما حیفه متنای عالی و تولید محتوای تو رو نخوند!

نه خسته خواهر. همیشه همینطور پرقوت و عالی بنویس

:))))))
خو چه کنم من اسمتو علی بلا می خوندم
یه دفه ذهنم جرقه زد:دی
عالی ای از خودته در ضمن:دی

علیرضا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://ghostdog.ir/fa/

شهدا شرمنده ایم...

ای رهبر آزاده
آماده ایم آماده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد